سایت تخصوصی VOLVO با مدیریت رضا جمشیدنژاد سایت تخصوصی VOLVO با مدیریت رضا جمشیدنژاد

 
سایت تخصوصی VOLVO با مدیریت رضا جمشیدنژاد
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

با سلام و درود به شما بازدید کنندگان به سایت تخصوصی ولوو خوش آمدید. من رضا جمشیدنژاد هستم20ساله ازکشور نروژ . هدف من از راه اندازی از این سایت اینکه اطلاعاتی که داروم رو برا همه علاقمندان کامیون میزارم و امیدوارم که استفاده لازم رو برده باشید درباره هرنوع محصولات ولوو که دوست دارید میتونید در قسمت نظرات بگید که من برایتان فراهم کنم و امیدوارم مورد پسند باشه به امید حق . (لحظات خوشی را برایتان در این سایت آرزومندم)
موضاعات
پیوند وبلاگ
عنوان لینک
لینکستان پرتابل
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصوصی ولوو و آدرس volvo-ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
آبان 1394
دی 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 1743
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1


VOLVO FL10.2000

 volvo fl 10 for sale - Sekudai

از نمای جلو .

اتاق اف12 رو فقط کوچیک کردن همین . 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت10:49---21 مرداد 1391
به به
درود و ادب ، میبینم که اف کوچولو هم گذاشتید ، خیلی عالیه دمت گرم
خیلی خوشم اومد ازعکسها و کیفیتشون
دست و پنجه ات طلاااااا};-


عباس آکسور
ساعت4:43---21 مرداد 1391
سلام داداش اگه امکان داره از اف 12 و ان 12 توپی طلا برامون بذار ممنون

مسعود
ساعت20:47---20 مرداد 1391
عجب وبلاگی داری خیلی خوشم اومد راستی داش رضا دشمنت شرمنده وب خودت هر عکسی که دوستداشتی میتونی ببری

نرگس
ساعت20:00---20 مرداد 1391
سلا رضا جان خوبی مرسی که به سایت من هم سر زدی مرسی از اون نظرهای خوشگلت که گذاشتی اره اون داستان هارو خودم نوشتم همشونو تازه فردا هم یه داستان دیگه تموم میشه میزارم بیا حتمی بخون مرسی عزیز دلم قربان شما نرگش رضایی};-

پرستو
ساعت19:12---20 مرداد 1391
با عرض سلام خسته نباشید خدمت شما دوست محترم خیلی خوش حال شدم که به وبلاگ عاشقانه من سر زدی و نظر گذاشتی ممنون ازت .بعد جواب اون دوتا سوالی که پرسیدی رو پاسخ بدم : اون شعرهای که تو وبلاگمه نه عزیزم مال خودم نیست یعنی من بیشتر از شعرهای مولا نا و سعدی استفاده میکنم وگرنه خودم که شاعر نیستم . پاسخ دوم اون چیزی که فرمودی من بلد نیستم ونفهمیدم باید چه کاری کرد چون من زیاد وارد نیستم اگه شما بلدی و برایتان مقدور هست کمکم کنید سپاس گذارم . ودرپایان اینو بگم که سایت فوق العاده موفید و فنی دارید خیلی خوبه که این همه اطلاعات در باره ابن ماشینالات سنگین دارید که برا مردوم میزارید واقعا جا افتخار داره درضم طراحی سایتتم خیلی قشنگ و زنده هست من خیلی خوشم امده از سلیقت و همیشه ارزودارم برات که به بهترین ارزوهات برسی و همیشه در شطرنج زندگی برنده باشی دوست عزیز باز هم به وب سایت من هم سر بزن خوشحال میشن دوباره ببینمت امیدوارم همیشه سایتت پر از مطالب قشنگ و زیبا باشه موفق و پاینده باشید آقای جمشیدنژاد . بدرود ...};-

سیامک
ساعت18:50---20 مرداد 1391
سلام و درود برش ما آقای جمشیدنژاد بازم با مطالب جالبتون مارو بسیار شگفت زده کردید من تا الان خداوکیلی کشنده یا کامیون volvo FL10 اونم اینتر کولر ندیده بودم واقعا حال کردم با این مطلب شما امیدوارم همیشه موفق باشی در کارتون .
دوستدار شما سیامک احمدی.};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» نگاهی داشته باشید به قطعات VOLVO FMX
» اف هاش 16جدید 2013
» volvo NM
» تاریخچه volvo
» FH16 750 And F16
» VOLVO FL10.2000
» مشخصات صفحه کیلومتر VOLVO
» VOLVO NH16 وایکینگ وحشی سبز 2012
» VOLVO FH16 660
» VOLVO FE
» ولوو اف ام اکس
» نگاهی کوچک ب کشنده اف ام متان دیزل !
» نگاهی به قطعه جدید و پیش رفته ولوو(ACC)
» مشخصات تریلی ولوو اف ام 12
» ولوو اف اچ 12 با موتور 420 اسب بخار
» شرکت و خدمات
» زنجیره
» نگاهی ریز به وسایل ولوو
» قطعات اصلی ولوو

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com